jogaotthon.hu
 Kérlek, adj magadnak annyi időt hogy befogadhasd ezt a tudást.  


Jóga gyakorlatok
  kezdőknek és haladóknak, 

az INGYENES hírlevélben.

A hírlevelekben így fogod látni a jóga gyakorlatokat és leírásukat.


A stabil ülőhelyzet fontossága
.




Egyes gyakorlatok az ülőhelyzetekből indulnak. Ha az ülőhelyzetet, ami neked éppen megfelel, begyakorlod az a későbbiekben rengeteg szolgálatot fog tenni. A meditációhoz és a prána légzéshez az ülő testhelyzeteket fogjuk inkább használni. 

Ezért sajátítsd el valamelyik pózt, amelyik adottságaidnak a legjobban megfelel, gyakorold. Ha mindegyiket gyakorlod az sem baj, de ha kezdő vagy ne a legnehezebbel kezd, tartsd be a fokozatosság elvét. Vedd figyelembe a nem ajánlott részt is.

Nem ajtóstól rontani a házba!

Még egyszer! Nem kell ajtóstól rontani a házba, hiszen sikereket mindenféleképpen begyűjtöd, ha minden nap csinálod a gyakorlatokat. Ha kezdő vagy a jógában és nem végeztél más fajtamozgást, akkor mindenféleképen tartsd be a fokozatosságot. Ha időd engedi inkább többször ülj neki egy gyakorlatnak, meglátod hogy a sok kis gyakorlás mekkora eredményeket produkál.

Tökéletes ülés (Sziddhászana)

Tökéletes ülés (Szidhászana)
Nagyobb képhez kattints a képre.
Ülj nyújtott ülésbe. Bal lábadat hajlítsd be, bal
talpadat fektesd a jobb comb belső oldalához
sarkad a tested középtengelyében nyugodjon.
A jobb talpélt szorítsd a bal lábfej és a térd közé úgy, hogy a sarok egy vonalba essen.

Túlerőltetés nélkül közelítsd a térdeidet a talajhoz.
Kezeidet helyezd a térdedre.
Ha most nem is de a gyakorlásaid által egyre kényelmesebb és stabilabb lesz ez az ülés.
Tartsd a hátad, nyakad és a fejed függőleges helyzetben. Hunyd be a szemed és lazítsd el az.........
................................
Innen folytatódik a leírás és a többi ülőhelyzet.




Ez már egy másik hírlevél részlet, amiben videón és írásban kapsz információt.


Bemelegítés

A bemelegítő gyakorlatok a jógánál is ugyan olyan fontosak, mint más mozgást végző sportoknál.
A gyakorlatok előtt be kell melegíteni az izületeket és az izmokat. Ezeket a bemelegítő mozdulatokat fogom neked meg mutatni, és a hozzá tartozó információt leírni.

Ha ezt az üzenetet látod
akkor a böngésződhöz, egy kis programot kell letöltened és telepítened ahhoz, hogy meg tudd nézni a videót.
A fless videó player programot
itt tudod letölti Flash Player
Ha letöltötted, fríssítsd az oldalt.


A videót a gomb gombbal tudod nagyítani és kicsinyíteni a kezelő panelen
Azért tartom fontosnak, hogy leírjam a gyakorlatokhoz tartozó információt, hogy a gyakorlat végzése közben tudd, hogy melyik gyakorlat mire jó, milyen hatása van a szervezetedre, mire figyelj oda a gyakorlat végzése közben.

Egy rossz testtartás, egy görcsős izom, vagy egy fájó izület, mind-mind arra utal hogy.......

Folytatás a hírlevelekben ....

Igy néznek ki a hírlevelek.


A döntés a te kezedben van.

Én a tudásommal segítelek, hogy elsajátítsd és gyakorold a jóga rendszerét otthon, vagy ahol kedved tartja, ha kíváncsi vagy a részletekre, vagy jobbá akarod fordítani az életedet a jóga segítségével, nem kell mást tenned, csak feliratkozni,
 a jogaotthon.hu ingyenes HÍRLEVÉLre

Név:*
Keresztnév:*
E-mail cím:*
Adataidat bizalmasan kezelem és semmilyen körlmények között sem bocsátom  harmadik fél rendelkezésére!
                              

                                                               Örömteli jógázást és szép napot kívánok neked.

                                                             
                                                                            a JogaOtthon.hu szerzője



                     
 | Főoldal  |